umie atiqah razak

Sunday 18 March 2012

serabut

salam ..^^

S.E.R.A.B.U.T . .!! tuh perkataan yg terlintas dlm otak haku skg neh . kenapa ?? coz aku serabut tgok blog kwn2 aku yg bnyk sesampah . . *taktau apa so aku ckp laa mcm tuh* huh

not only that , ada plak letak lagu2 . oke . mybe deorg suka mcm tuh . but pada aku, aku x suka . rasa mcm bising jeh . kwn2 nk baca apa yg aku bebelkan . hahahaha . bila ada lagu2 mesti nty dorg tak fokus . hahaha *perasan jeh lebih*

tapi aku takde laa ckp blog korg tak lawa dan tak cantik . honestly aku suka sgt2 . blog korg superb beb . ghahahahahah .. just pd pandangan aku mcm serabut sket . oke . mybe korg akan kata , boleh laa ckp mcm tuh sebab blog kau tak de lagu dan tak menarik . hahahaha . siyesly , aku mmg tak berapa pandai dgn benda2 alah neh . tp apa yg penting aku sampai tujan aku , iaitu nk share story dgn korg . korg dpt baca tak ?? dpt kan..kan..kan..?? hehehe . oke lah tuuuhh . . . ! ngeeeeeeee

apa2 pun , thanks utk korg yg sudi baca blog cik hageeeemaruu neh .! -___________-

nota kaki : jgn tiru apa yg aku kutuk neh tau . just try to be honest .! T_______T


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...