umie atiqah razak

Sunday 25 March 2012

cinta monyet

salam .. ^^

title kat atas tuh kelakar kan .. kan ?? tp tuh laa yg aku nk story kat korg semua mlm2 buta neh . . ngeee ^________^ tp aku suka tajuk tuh . dan topik neh . aku nk story sikit laa pasai budak2 skg .

oke . sepupu aku yg baru berusia 12 tahun , sudah memiliki seorg lelaki dlm hidupnya . *lelaki special oke* . so bila aku tanya dia ckp takde papew . aku seakan percaya laa . tp utk saat itu saja . ghahahahahaha . . dan bila saat aku check fon dia , haaaaaaaaa . . "tipu kak tam yee" . ." baik cerita siapa kah gerangan lelaki ini" . . dan akhirnya dia membuka mulut . dan bercerita . dan dia mengaku .!! hahahaha .. itu adalah pakwe nye . *aku meluat* huhuhu -______-

nota kaki : jgn bercinta pd bukan masanya . nty hidup merana . pesanan ikhlas dari penaja . ghahahahahaha . . cinta monyet neh tak kemana . tp jgn laa plak tak percaya . sebab ada yg dari cinta monyet sampai ke jinjang pelamin . dan sampai akhir hayat . ada berlaku di tempat aku . sgt2 sweet kisahnya . but skg remaja kita daa agak terpesong . lagu yg ana raffali nyanyi tuh tak dew daa .. hahahaha .. ^___________^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...