umie atiqah razak

Tuesday 6 March 2012

3 hari 2 malam

Assalamualaikum w.b.t ..,

kali nie nk cerita tntg program yg aku join baru2 nieh..selama 3 hari 2 malam ..sgt2 lah berbaloi .,,mcm2 yg aku pelajari ..,,apa yg aku tak tahu,aku jd tahu..dan apa yg aku tahu,aku kongsi bersama rakan2 yg laen..sgt2 merasai nikmat ukhuwah islamiah yg Allah bentangkan utk org islam..ok..tak nak panjg2..tgok pic jew la yek.. :)

                      nieh group aku..group UIA beb.!*bangga*ngeee

               sdg berbincang dgn kak fasi..layaaaaannnn :)

                                 start keje skg..!!*blur sebenarnye*

                               kakak fasi yg tersangaaattt laah nakal.. :) ngeeeee

 aku ckp apa pon x tahu laa..membebel kat bebudak nieh..*malu siot*

                       adik beradik aku..hahaha..*msh confiuzzss*

              aku xsuka org amik gmba aku tnpa izin..!!!huh *bengang*

                       yeeeaaayyy...!!!dpt sijil..!!*bangga + + + hahaha *

                   seronok sgt2 nyanyi lagu tuh..!!enjoy ..!!*suara aku mcm katak*hahaha

                        kaklong mmg suka sengih kan ??hahaha *jgn marah angah kaklong*

       nk balik daa..semua peserta..cari laa aku..hehehe *promote dirii..*ngeeeeee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...