umie atiqah razak

Monday 19 March 2012

sedih

salam dhuha . .

aku sedih . tuh jeh aku nk bg tau korg . korg penah rasa sedih melampau ? oke . tak penah . aku skg tgah hadapi . sakit wooo . . kita akan menangis dan sampai satu tahap air mata kita tak keluar . tapi hati kita masih rasa nk menangis . dan sampai satu tahap , kita akan ckp pd diri kita sendiri kita kuat . *sedapkan hati*

aku syg dia . dan aku tak nak kehilangan dia hanya disebabkan perkara2 yg remeh temeh . aku cemburu ? yes i am . aku cemburu pd waktu dan ketikanya . its normal keyh . dan dia tidak memahaminya . honestly , kdg2 kau buat aku rasa menyampah tau . and sometimes aku rasa kau neh tak de pon dlm hidup aku . but i dont know why i stiiiiiiilll love him . huh .*pakai letak jeh* its sound very important right . . but all this nonsense. . its true ? yupp . . true . . huhu *lempang pipi*

whatever it is , love cannot force into heart . becoz what ? becoz love kena adaa keikhlasan dan kejujuran . kalau setakat nk bercinta utk main2 tolak tepi laa bro . . its not me keyh . u choosed wrong person . . -_____-

nota kaki : bercintalah pada masa dan waktu yg tepat . jgn time belajar nk bercinta . mmg takkan dpt laa derr . hahahahah ^_________^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...