umie atiqah razak

Friday 9 March 2012

luv ferrari

just nk share dgn korg . . ini adalah sebahagian drpd minat aku . aku suka sgt2 bende2 mcm nieh ..xtahu laa kenapa .. tp aku mmg suka . hahahah *selaaaak*
rasa puas tahu . ghahahha . . . . .  jom tgok gmba . . .

 smart kan ??

 merah hitam ..sgt2 mewah..
^^

 cantik kan??
aku nk sebjik beb..huhu 
*berangan jew loo*

 hijau nieh menawan sgt laa weyh..

 mcm kereta lee cong wei yg baru nieh kan??
mmg nieh laa jenis kete cong wei..
kuikui ^^

 biru hitam pon elegen..
huhu

 hitam nieh lg memikat hati..
berkilat beb..
...
 ..............

 .........

sekali dgn moto tuh..
smart la weyh ..

p/s : siapa yg boleh bg aku sebijik aku kawin dgn dia . ghahahahahaahaha T_______T
*senapang kat mata*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...