umie atiqah razak

Tuesday 6 March 2012

nur iman afiqah .

salam again and again ..

just nk share gambar anak sedara aku . iman afiqah . dia boleh tido kat mana2 sahaja yg dia suka . anak sedara aku yg sorg nieh mmg agak melampau sikit perangai dia . *tiru perangai aku kot* ngeeee

al kisahnya.....
.........................
dia merajok dgn pengasuh . tuh je ...... *gedikszzz*
dia merajok sebab x dapat makan . pengasuh dia x bagi makan daa sebab dia da rembat 2 pinggan nasi . (kuantit ikut saiz budak makan) ghahahahaha
mmg kau melampau kan iman afiqah .. *kuat makan mcm acu dia jgk*
well..,,kemana tumpahnya kuah kalau x ke nasi kan..kankankan.........
merajok sampai tetido.. kau mmg hebat iman . ghahahaha

nur iman afiqah bt khairul amri
..................
cumiill mcm acu dia jgk
*oke . aku mmg perasan aku cumiil*
^_____________*

~ kita mmg kena selalu rasa kita comel dan cantik..
sebab kita nk bina keyakinan diri kita utk berhadapan dgn org lain..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...