umie atiqah razak

Wednesday 7 March 2012

mereka yg kusayangi part 1

salam dhuha ..^___^

pg2 nieh tetiba tgn nieh gatal nk buka my tenet dan bercerita kat korg tntg mreka yg aku syangi dlm hidup ..huhu *mcm ramai je kan* apa2 pon jom kita tgok sapa yg kena ..ghahahaha

first of all , aku nk story kat korg tntg dua org yg sgt2 laa bnyk menyumbangkan bakti dan tenaga serta wang ringgit utk kehidupan aku selama nieh ..


my lovely dad & mum..
time kasih atas segalanya..

oke . tntg ma n abah aku da settle . skg tntg org yg ada kat sekeliling aku pulokk..yg bnyk bg aku semangat,sokongan,dan bermacam2 laa..jom kita tgok orgnya . 


oke . this is my lovely sister..
intan syuhada jamaluddin..
dia nieh bkn kakak kandung aku taw..just akk angkat yg daa merangkap sebagai kakak kandung..hahaha
dia bnyk bg aku semangat..dan dia tempat aku kongsi segala masalah aku . dan dia pon ..
aku tempat simpanan rahsia dia..boleh cakap aku nieh peti besi tuk rahsia dia..ngehngeh 
*akk jgn nakal2 dgn mie..*

ada ramai lg sebenarnya . tp aku daa xde masa skg nieh . nk siap2 pegi meeting plak . huh ..*sigh*
aku cuak nieh . tak penah rasa mcm nieh . biasa meeting dgn org belia jew . hari nieh dgn guru besar . hahaha
so aku akn sambung nnt oke .
byeeeeee 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...