umie atiqah razak

Monday 12 March 2012

aku part 1

salam semua ..^^

sudah beberapa hari aku x update blog neh ..rase rindu kat korg semua..hahahha *ayat nk pujuk* :)

semenjak dua menjak neh aku selalu teringatkan zaman aku sekolah dulu..dan apa yg membuatkan aku terkenang sgt2 adalah tanggungjawab aku waktu sekolah dulu..as pelajar dan juga as penolong ketua pelajar..sgt2 laa berat weyh tanggungjawab tuh..terasa kat bahu neh mcm pikul baldi air tau.. *tepuk bahu*

tapi,mmg bnyk laa pengalaman yg aku dpt..aku tahu cara mcm mana nk uruskan sesuatu majlis..tahu cara nk handle adik2 bawah aku..tahu cara2 dan adab2 bila meeting..bnyk lg laa.. *mls nk taip* ghahahahaha

adik2 bwh aku ckp aku garang..actually aku xgarang keyh..*pejam celik* aku just tegas..bila deorg ajak borak,oke..aku borak betol2 smpai deorg letih nk ckp dgn aku..ghahahahhahaha...bnyk lg laa..mcm2 yg aku buat..

neh time hari guru..2 ustzh kesayangan aku..hahahaha
and itu uniform aku sebagai pen.ketua pelajar..
pengawas laen pakai kain wane hitam,aku putih..
da laa aku neh lasak,,tiap2 hari kotor kain tuh..
hahahahahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...