umie atiqah razak

Friday 23 March 2012

my lijah

salam..^^

da lama tak update blog..hari nie ada kesempatan utk buat bende alah nie..hahaha...oke. hari nie nk share story dgn korg sal anak sedare aku yg sorg nie..nur insyirah khalisah..atau lijah..hahaha..*itu nama manja dia yg aku bg*.hahaha...

oke. skg nie dia berusia 3 bulan lebey. aku tak tahu secara tepat. hahahah..*tak amik peduli pon*..huhu .. -__- tp aku syg dia sgt2... dia berbeza dgn akk dia .. dia nie lebih baik sket..hahahha..sory iman..or siah..hahahahahaha... tp besar nty aku tak tahu laa mcm mne perangai dia.. hope dia lebih baik dr acu dia.. moga kamu besar dgn persekitaran islam yee syirah..hehehehehe...nama daa sedap so biar laa kamu pon akhlaknya cantik... jom tgok my lijah . .

 this is my lijah.. so cute..but cute lg acu..hahahahaha
^____________^

nur insyirah khalisah bt khairul amri..
moga kamu jd muslimah yg solehah yee lijah..
hehehehehe
T____________________T


nota kaki : aku ada 4 org anak sedara.. dua lelaki dan dua perempuan.. yg atas nie salah seorg drpd mereka.. yg lain nty aku story lg..hehehehe *korg mesti bosan kan..?? tapi aku kisah apa.. aku punya blog kan..hahahahahaha * 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...