umie atiqah razak

Tuesday 6 March 2012

my superbike

salam ... ^_*

aku tak tahu kenapa aku jd excited bila tengok bende2 mcm nieh..siyes ckp aku akan terpesona dgn kecantikannyee..hahaha*lebey2 plak*...cntk kan motor2 nieh..layaaannnn...

                                        yg bawak tuh aku..hahaha *berangan jap*

                                                                          smart kan ..??

                                             sgt2 elegen warna hitam nieh..memikat hati.. :)

                                kalau dpt sebijik nieh best gak..*tlg bg sy*ngeeeeee

                                   mcm superbike power rangers kan..kan..kan...???hehehe

                                                                               klasik..

                                                   aku teringin nk bwk..*mengidam sgt2*

                                                                     cantiknyee...hehe

~aku nk beli sebijik..bwk pusing2 kg..best gilee beb..!! ngehngeh
 *berangan jew lebey..dpt entah bila laa..huhu*

2 comments:

  1. amboi.. tinggi cite2... gud2....

    follow dah.. follow me back.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...