umie atiqah razak

Monday 12 March 2012

serabut

pg td nk pergi pejabat agama islam daerah raub..pttnye kena masuk jln bandar baru..tp aku masuk jln bandar lama..then terperangkap dlm kesesakan lalu lintas.. ~ ~ oke . tgu dlm stengah jam.. huh

bila da lepas dr jln tuh., aku slah masuk lg . . kena laa pusing semula ke bandar lama tuh . . ddk lg kat jln yg sesak tuh . mcm apa jew hati aku td . tp aku sabar . sebab salah aku . ghahahaha...

oke . da lepas,baru laa aku dpt msk jln bndr baru . ~ sampai jew kat pejabat agama islam daerah , aku tak tahu laa plak kena tunggu turn mcm kat bank tuh . padahal aku nk hantar borang jew kott . oke . *tungguuu*

sepuluh minit lepas tuh baru turn aku . kelam kabut keluarkan borang dan bagi kat deorg . oke . siap .. *lega sikit*

keluar dr pejabat tuh , baru sedar kunci kereta hilang . *tumbuk2 kepala*
ada sorg kakak keluar dr pejabat dan dia panggil aku .

kakak : dik..!!!,,nie kunci kereta awk kan?

aku : ye la kott kak..kunci sy mmg hilang ponn neh .. *malu*

kakak : lain kali hati2 tahu ..nseb baik tinggal kat pejabat mcm nie,kalau kat kedai makan da lma hilang..

aku : *senyum meleret mcm budak baik* terima kasih akk..

aku rasa nk menangis daa . . nseb baik hati neh sabar lg..

p/s : sebelum nk buat apa2,kena plan dulu elok2..jgn pakai serbu jew..nty jd laa mcm hageemaruu neh ..!! huhu * kembang hidung* ^ . .^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...