umie atiqah razak

Wednesday 28 March 2012

maryam baderi

asSalamualaikum .. seLamat maLam ..

entry neh khas utk maryam.. oke . nama dia mmg sgt2 pendek tapi mempunyai maksud yg sgt baik . dia kwn yg plg rapat dgn aku dan min . also syafiq too ..hehehe ^___^  sama mcm min, aku jumpa dan kenal dia time pendaftaran kat sekolah agama. dia adalah best fwen aku dan min. BFF .. hahaha -_____- oke . mesti korg menyampah kan..hahaha *aku tak kisah pon* T______T  apa2 pon, jom kita kenal dulu siapa maryam.. seorg yg mempunyai nama yg sgt cantik dan indah . bersama dgn akhlaknya yg sgt2 cantik . 

.

.

.

.

haa.. this is maryam..
^_______^

comelkan..kan ..kan??ngeee.. ofcoz laa kawan den..hehe *perasan*  -______-  maryam pon bnyk bg support.. dia selalu marah aku..hahaha..well antara deorg aku laa yg paling nakal . haahaha . . dan yg plg senget . oke *angguk sendiri*  tapi hidup aku bahagia sebab aku dpt kawan2 mcm nie . mereka nie melengkapi hidup aku . *sedih* huhu  .. siyes rindu giler kat deorg semua ..

maryam selalu nasihatkan aku . antara sahabat2 aku , dia yg paling bnyk bg nasihat . ingatkan aku . sedarkan aku . sabarkan aku . marah aku . buat aku senyum . *tapi time dia marah siyes mmg aku  gerun .. hahaha* 
semua rahsia bg tahu kat dia.. siyes . *senyum* rahsia dalaman dan luaran . semua kat dia . dan dia bg khidmat nasihat utk aku . ghahahaha .. -__________- 

bab makan pulak , kami mmg akan naik hantu . tak sah kalau sehari tak makan . kecuali hari isnin dan khamis . puasa sunat . tapi tuh pon kdg2 .. hehehe.. dlm kelas siap mintak izin kat cikgu dan ustzh nk makan . dan siap ada agen yg jual kerepek . ghahahha . siyes mmg kelakar . dan kami adalah pembeli setia . aku dan maryam yg akan jamu kwn2 . *tapi ikut giliran laa * hehehe . . bila rasa mengantuk jew mmg nk mengunyah mulut neh .. hahaha .. dan maryam mmg selalu mengantok . aku tukang kejut dia . tak bergaji . huhuhu -_______-  tuh semua kenangan kami . takkan pernah dpt kat mana2 . actually dpt , kat universiti nty mcm2 jenis org kita jumpa . dan ramai kwn yg kita akn dpt . kat sini dgn maryam laa . hehehe 

everything buat dgn dia . satu jew yg aku nk sgt rasa dgn dia neh . nk gadoh dgn dia dan merajuk . hahaha . . siyes dari dulu aku tak dpt nk gadoh dan merajuk .. aku nk dia pujuk .. ngeee -____-  *gedik kan..* but apa2 pon , aku gumbira dpt dia jd kawan aku . terima kasih ya Allah sebab hantar seorg sahabat yg sgt2 bnyk membantu hidup ini utk berubah menjadi seorg perempuan yg lebih lembut .. hehehehe .. 

nota kaki :
maryam sgt2 suka berkongsi . . 
dan perkara yg sering kami kongsi dan bahaskan adalah soal perkahwinan .
dia sgt2 laa memahami .. hehehe ..
moga hubungan kita tak putus yee kwn ..
kapel dgn org lain jgn tinggalkan sy pulak . . 
ngeeeee ^______^
i love u so much .. !!-_____-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...