umie atiqah razak

Tuesday 6 March 2012

my superbike

salam again..^^

haa...kali nie entry tntg kesayangan aku..hahaha..i luv u so much beb..!!*jgn fkr bkn2 okey*!!
kesayangan aku tuh laa kekasih aku..,,yg teman aku pg2 pegi sekolah dulu..sentiasa bg perkhidmatan yg terbaik utk aku..,,tak penah pon dia merajuk dgn aku..walaupun penah jatuh berkali-kali..hahaha *aduhh..sakit beb..*
kesian kat kau kan.??calar balar daa..*sedey*

                                     
                                                     aku tak bwk laju okeyh..!! *bangga*


                                          kesayangan aku..!! suter hadiah besday from my mum..



       nieh laa yg teman aku tiap2 pg pegi sekolah..setia kekasih aku nieh..!!*kembang belakang dia*haha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...