umie atiqah razak

Monday 26 March 2012

anak murid

salam .. dan selamat malam ..^^

minggu nie minggu terakhir kat sekolah sega . minggu depan akan berpindah ke sekolah lain . sgt2 laa sedih. tapi terpaksa akur dgn arahan . tadi masuk mengajar kelas darjah 5 . subjek hari nie ibadah . bila ditanya mcm2 jwpn yg mereka bagi kat aku . *pening kepala* hehehehe .. aku syg sgt2 kelas darjah 5 nie . tak tau kenapa .*angkat bahu sendiri* mungkin deorg yg paling rapat dgn aku kott . *angguk kepala* . .


 tadi sebelum aku keluar kelas , aku bg tahu deorg yg aku last mengajar deorg hari nie . esok masuk kelas lain pulak . dan satu perkara yg aku tak jangka adalah deorg menjerit ramai2 dan deorg cakap mcm nie : " ustzh , tlg laa jgn pindah. kami janji kami takkan buat nakal lg ." hahahaahaha .. siyes kelakar ..*still gelak lg* . . tp dlm kelakar tu aku rasa sedih . -______- deorg special sgt . hehehe . . dan tadi deorg mintak maaf . then aku ckp aku nk amik gambar deorg . semua laa muka ceria . yg perempuan betulkan tudung . . yg lelaki betulkan rambut .. hahahaha ..mcm2 deorg neh . . neh gambar deorg tadi ..

 neh laa anak2 murid aku ..
^__________^


 deorg neh suka gak bergambar .. 
ermmmm...
T_________T


 dan lg 
...........

dan ini laa anak murid yg plg rapat dgn aku ..
yg putih tuh adam..
yg tengah tuh hadif..
dan yg pakai baju coklat tu muslih..
-___________-


nota kaki : adam tadi menangis dan merajuk dgn aku . sebab aku bg tahu aku nk pindah dan tak mengajar dia lg . . sob ~ sob ~ . .. aku pun sedih tadi .. -______- tp tak laa menangis . . hehehe . . to adam , ustzh still jd ustzh kamu . belajar elok2 keyh..jgn nakal2 . . ingat apa yg ustzh bg tahu kamu . .  amalkan keyh .. dan utk semua jgk . belajar molek2 deh . . -_______-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...