umie atiqah razak

Friday 16 March 2012

maaf

salam dhuha . .^^

korg faham tak tajuk kat atas tuh ? mesti laa faham kan . .?? adeeesss * ketuk kepala* hahaha . . . MAAF . pada aku perkataan neh berat sgt . utk lafazkan mmg mudah , tp bila nk buat susah sgt2 . SANGAT oke . .

actually , aku ada buat satu kesalahan yg agak besar laa . pada aku laa . sebab manusia lain2 kan . . . so aku nk mintak maaf kat org tuh . tapi .... , aku taktau laa kenapa susah sgt aku nk luahkan mende tuh . *lempang pipi*huhuhu

korg penah tak rasa malu nk mintak maaf ? *jwb sendirik keyh* hahahha . . honestly , aku sgt2 malu nk mintak maaf . aku pun pelik dgn hidup aku neh . huh . . *sigh* kata org , bila kita mintak maaf , kita nmpk lemah . . tapi ada setengah org kata pulak , mintak maaf tuh menunjukkan kita sgt2 beradab dan menghormati . dan pada pandangan aku pulak , dgn mintak maaf tuh menunjukkan kekuatan rohani kita . dan kekuatan mental kita . oke . aku ckp jeh tp takut nk buat . ofcoz laa weyh . bila mintak maaf rasa malu kott . ghahahaha . . tah laa . . bende2 neh semua kita perlukan masa utk diri sendiri . kena betul2 tenang dgn keadaan sekeliling . dan yg paling penting , bila kita mintak maaf kita kena laa betul2 ikhlas . kita kena jujur dgn diri kita sendiri .

hahaha . . puas aku membebel utk diri sendiri . tp harap apa yg aku beblkan neh masuk gak dlm diri aku dan diri korg semua . kita kena muhasabah balik diri kita . kita kena think positive . hahaha . . . ^^

nota kaki : jgn jd mcm hageemaru neh . tahu apa yg terbaik tp tak nak ambil langkah . senang cite tak nak ambil tindakan . *korek otak* hahaha . . bangang kan . . renung2kan . . dan selamat beramaaaaaaallll . ~ ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...