umie atiqah razak

Wednesday 28 March 2012

nur minhalina kamrulzaidi

aSsalamualaikum ..

entry kali nie tntg kwn yg sgt2 setia dan baik . minhalina . atau aku panggil dia dgn panggilan min . oke . ape ye story tntg dia neh ? hehehe actually bnyk sgt2. mcm entry yg lepas tntg syafiq bnyk jgk kan , skg tntg min pulak. perkenalan kami bermula sewaktu disekolah menengah agama dong. sesi pendaftaran . actually aku daa kenal dia . waktu kami kat sekolah rendah dulu pernah laa main bola jaring dan bola baling sama2. aku wakil sekolah aku dan dia wakil sekolah dia. tapi waktu tuh tak kenal nama, just ingt muka je.. waktu kat sekolah menengah tuh, sapa menyapa laa.. dan kat situ laa titik perkenalan kami..ada lg 2org , tp cerita tntg min dulu yee..hehehe...^_____^  form 1 aku tak sekelas dgn dia,.sebab dia kelas siddiq dan aku kelas amanah . waktu tuh tak berapa rapat lg dgn dia . tp start dari form 2 sampai laa form 5 kami berkawan . dan sampai skg lg . . hermm . . *senyum* mesti korg tertanya2, siapa laa min neh . oke . jom tengok .

neh laa minhalina..
sgt2 laa comel dan baik..
^______^

min nie seorg yg sgt jujur. kalau ada perkara yg dia tak suka dia akan ckp terus. kalau dia tak suka perangai dan cara aku dia akan ckp terus terang. dan aku suka org yg mcm nie. kawan yg mengkritik kita adalah kwn yg jujur dan setia. *aku baca dlm buku Dato' Fadhzilah Kamsah* hehehehe -_______-
dia bnyk bantu aku dlm pelajaran. dan terutamanya dlm matematik. hehehe *thanks dude* -__-  kami pergi tuisyen sama2. dan buat gila pon sama2. semua perkara aku buat dgn dia dulu. *rindu* -_______- 

bila masuk kuliah, dia beberapa bulan je kat situ. then dia berhenti. sama mcm syafiq. dia dapat tawaran utk ke IIUM jgk. sedih sebab tak pernah pisah dgn dia. makan dgn dia. tido dgn dia. semua dgn dia laa.. rindu sgt dia . -__________-  bila dia da masuk IIUM rasa jauh dgn dia . rasa mcm talian tuh putus . dia pun daa mcm lain. but tuh dulu. skg hubungan tuh rapat balik. ^_______^ 

dia bnyk bg aku sokongan dan dorongan. bila aku malas study dia yg bnyk ingtkan aku. bila aku tidor dia yg kejutkan aku. bila aku tak dtg sekolah dia yg bnyk share nota dan homework dgn aku. bila aku lapar, dia yg selalu temankan aku p kantin. bila aku tak sihat dia yg bnyk tolong aku. dan dia jugak yg bnyk makan..hehehe -__________- 

kenangan kami berdua
^__________^

nota kaki : 
hope hubungan kita neh takkan putus sampai bila2. 
moga kita jd kapel yg serasi dan secocok..
hahahahahaha -_________-
ukhwah fillah..enti daiman fi albi..^__^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...