umie atiqah razak

Saturday 24 March 2012

intan syuhada jamaluddin..

salam .. ^^

entry kali neh tntg my lovely sis intan syuhada..or i called her kak intan..hari tuh daa ada entry tntg dia,but only slightly .. becoz campur dgn entry mereka yg paling aku syg..but this time is all about her..entry khas utk dia..*jgn kembang noh* hehehehehe ^_____^

oke..actually bnyk cerita tntg dia . dan aku pun tak tahu nk story mana satu kat korg .. hehehehe *pening* oke laa . aku cerita first tyme aku jumpa dia..hahaha..flash back 7tahun yg lepas..mcm yg korg semua tahu,aku memilih sekolah agama dong sebagai tempat utk aku menyambungkan pelajaran aku di peringkat menengah..*mcm siyes jeh*ghahahaha... sewaktu aku mula masuk ke sekolah tuh,org pertama yg aku nampak adalah dia..intan syuhada..dia sebagai pen.ketua pelajar waktu tuh..dan dia sebagai penyambut tetamu ..ibu bapa yg dtg utk daftar anak2..oke..bila aku nmpk dia,secara tetiba aku rasa lain..kisah neh dia tak tahu dan aku tak penah nk cerita kat dia..sebab takut dia tak percaya dan rasa meluat..huhuhu..but this is true story..

seminggu orentasi kat sekolah dan seminggu juga lah aku bersama dia..waktu tuh dia tak kenal pon aku neh sape.. yg dia tahu aku hanya lah junior dia..not more than that..bila seminggu tuh da berlalu dan aku daa start hidup kat sekolah tuh, ada laa plak suara2 luar yg mengatakan perangai aku mcm dia..dan mereka sibuk2 tanya aku,aku neh adik kak intan kew..siyes aku nk gelak waktu tuh..tp pd masa yg sama aku suka..hahahahahahahahaha -__________- .. aku suka sebab aku ada ckp pd diri aku sendiri aku nk jd seperti kak intan..mksdnya aku nk jd mcm dia..jd ketua..jd pengawas..jd org penting dlm sekolah..rapat dgn cikgu2..nk berjaya mcm dia..dan lain2 laa..aku siap tulis kat dlm bilik aku yg aku nk SMA pangkat 1:6 sama mcm dia..semua nk mcm dia laa..hahahahahaha T________T *blushing* ~ ~

aku start rapat dgn dia waktu aku form 2..tp jrg msg sebab dia dekat kuliah..so tak boleh bwk fon..betul2 rapat waktu aku form 3 sampai laa skg..dan skg kami daa mmg mcm adik beradik..dia sgt2 laa amik berat tntg aku..itu yg aku rasa laa..tak tahu pd dia..huhu..kak intan terlalu istimewa utk aku..susah nk share perasaan tuh..tp hanya aku jew yg tahu..

aku nk jd mcm dia , dan sekarang semuanya sama mcm dia..SMA sama..SPM sama..hahaha..dan STAM pun sama..kebetulan..huhuhu....-__________- tp aku rasa, aku takkan dpt keputusan yg sebaik neh kalau dia takde..dia bnyk bg aku sokongan dan dorongan..walaupun dlm keadaan gurau dan main2..but sgt2 laa bermakna dan bermanfaat..aku syg dia sgt2..aku tak tahu laa kalau dia kawen nty..aku tak tahu mcm mana hidup aku..sebab aku da selalu dgn dia..bila dia dah kawen,dia ada komitmen lain..suami dan anak2..bila fikir,aku mmg rasa sedih dan akan nangis,,.. tp aku kena terima..kan...kan...kan???,,,

kisah neh takde sesape tahu..aku simpan dan simpan..skg aku rasa sampai masa utk aku share..dan kalau kak intan baca pon neh , aku harap dia tahu..yg dia sgt2 bermakna dan penting dlm hidup aku..aku harap hubungan neh akn kekal sampai bila2..hope sgt2...-_______-  *siyes malu kalau kak intan baca* *blushing* hehehehehe

 neh gambar terbaru dia..
^________^

waktu neh kak intan tak berapa sihat..selsema dan batuk..
tp tetap berselera makan..yummmy..hehehe
^_______^

kat rumah aku..
^________^

cantikkan??
hehehehe
*tgok laa akk sapa*
-___________-

dia mmg suka bergambar
ikut mood jgk laa
sweet kan ???
T_______T


nota kaki : ini cerita part 1..ada bnyk lg cerita tntg dia..hehehe..tunggguuu keyh.. pd sesape yg minat dia, sory...dia daa ada yg punya..huhu .. dan org tuh adalah aku..ghahahahahahaha ... she's mine oke..!! -__-
i love u soo much sis... <3 <3 <3 ^_________^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...