umie atiqah razak

Tuesday 13 March 2012

abah aku

salam..

petang td pergi pasar malam dgn ma dan anak2 sedara haku yg tersaaaaayang..huhu .. sebelum pergi tuh anak sedara aku tgk tv,..biasa laa budak kan..*kartun* huh

ayah aku tgk tv kat dapur . *ayah aku bengang*. .

bila aku dan yg lain da masuk kereta ayah aku dgn pantasnya ke ruang tamu utk tgk tv cerita yg dia minat . . *kelakar sgt2..mcm budak2 ayah aku ptg neh.*

dan akhirnya ayah aku dpt jgk tgk cerita yg dia minat .. nk tahu apa??

oke .. SPORTS . itu laa yg ayah aku tgk siang malam pg petang .. huhu

nota : aku hanya tgk tv bila ayah aku pergi masjid . waktu lain aku kena berperang dulu dgn ayah aku baru laa boleh tgk tv.hahahahahaha .*astro*. tv dapur dan dlm bilik ma xdew astro . kat ruang tamu jew ada astro . huhuhuu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...