umie atiqah razak

Wednesday 7 March 2012

aku bengang ..!! part 2

hii ...*masih boleh berlagak cool*

siyes .... aku mmg bengang gila nieh . aku tunggu kau punya laa sikit lama kot . kau boleh msg aku 2 jam kemudian ckp ....... SORRY ... huh * aku nk lempang je muke kau*

dia : umie , sory xdpt dtg . aku ada hal . lain kali kita jumpe k . bye

aku : its ok laa . aku faham . semua org ada hal kan .. aku je xde hal .

dia : *gelak besar dlm msg* .. tahu xpe . kau mmg xde keje pon kan nk buat . k laa .. bye

*hati aku bengkak gila2 siot*

boleh pulak dia ckp aku xde keje nk buat . agak kurang ajar laa pd aku . even kau kwn aku pon tak yah laa ckp mcm tuh . huh ... kau mmg sengaja nk sktkan hati aku . *conteng2 kertas lepaskan bengang*

weyh .. aku da nk start keje minggu depan tahu tak . so aku daa xde masa nk jumpe kau dan LAYAN semua kerenah dan gurauan kau .~ harap maklum keyh ~

p/s : jgn tiru perangai mcm nieh . sgt2 laa buuurrukk dan memalukan . elok2 org suka kwn dgn kita, jd tak suka pulak nnt . apa2 pon , jnji tu msti ditepati . even kalau tak boleh tepati pon , bg tahu awal2 . tak payah nk meyusahkan org . huh *tumbuk bantal* *kesian kat sy tahu tak .!!* huk huk sob sob......
sampaikan sy mkn bnyk hari ini sebab nk lepas geram .. *gemok laa nnti* huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...