umie atiqah razak

Thursday 15 March 2012

aku part 2

salam jumaat . . ^^

entry kali neh tentang aku lg . . hahahaha . . korg mesti jemu kan..asyik2 cerita tentang haku jehh . . hahahaha
*suka hati haku laa kan . blog aku*

oke . hari neh nk story kat korg semua tentang perangai aku . biar korg tahu sikit aku neh mcm mana . ghahahha
*ada yg daa tau perangai aku .* ngehngeh

perangai neh aku baru dpt kesan oke . hahahaha . . aku suka baca buku dan buat research tentang apa yg aku baca . . hahahah .. perangai yg baguuuuuusszz kan . ?? kan...?? hehehe .. dan aku suka perangai aku yg baru neh . . *kearah yg lebey positif .*

nota kaki : tp sebenarnya aku ikut mood jgk . kalau aku rasa rajin nk pegang buku , aku baca laa . . hahahaha
                 *ketuk kepala* adeeessss . . booooooo pdn muka kau . .!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...