umie atiqah razak

Thursday 8 March 2012

mereka yg kusayangi part 2

salam jumaat .. ^^

alhamdulillah hari nieh kita dpt lg bertemu dgn penghulu segala hari iaitu hari jumaat . oke . . entry kali nieh sambungan drpd link nieh . kalau lupa bukak balik link tuh . .huhu *korg lupa aku tembak korg* ngehngeh

skg aku nk story mory dgn korg tntg kwn2 aku yg bnyk memberikan aku sinar kebahagiaan ..haha . deorg nieh laa yg bersama aku susah dan senang wktu kat sekolah menengah dulu . . aku mmg syg sgt2 kat deorg . ter-SANGAT2 syg kat deorg ..oke .. jom tgok siapa mereka . .

 ini maryam dan darina..
luv both of u .. 

 deorg lg . . hahaha

 this is fatimah..
sgt2 bnyk memberi sy nasihat dan menyabarkan sy..

 dan ini pula azza , maryam , dan min ..

 ini deorg lg tp ada plak sexy diva..
shamil nazri..

 ini pula hafizah , izzaty dan aku ..
hahahaha
^^
 dan ini "kakek"
hahaha
nama dia amirah farahin

 waktu jamuan kelas ..
.......

 kami..
...........

dan kami lg...
hahaha

ada sambungan lg . tunggu tau . . hehehe 
lots of luv ~ ~ ~ umie atiqah razak . .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...