umie atiqah razak

Tuesday 8 May 2012

pemilik cintaku

aSsalamualaikum...Dengan nama Allah yg maha pemurah lg maha mengasihani..^^

wahai pemilik cintaku,,
telah tercatat namamu utkku di Luh Mahfuz,,
yg telah Allah ambil tulang rusukmu utk menjadikan ku,,
tiada siapa yg tahu siapa dirimu,,
hanya Allah jua lah yg mengetahui siapa dirimu..

wahai kekasihku,,
aku masih tertanya-tanya siapakah dirimu yg Allah ciptakan utk menjadi teman hidupku,,
yg menjadi pelengkap hidupku,,
yg menjadi pembimbingku,,
yg menjadi sayap kiriku,,
yg akan menjadi ketua keluargaku,,
dan yg akan menjadi imam kpdku serta anak-anakku..

wahai imamku,,
siapakah dirimu,,?
yg mana satukah dirimu,,?
adakah aku pernah bertemu dgnmu,,?
adakah kau sudah pergi meninggalkan ku,,?
adakah kita pernah bersama dan kita sudah terpisah,,?
hanya Allah yg tahu...

wahai bakal suamiku,,
aku ingin memohon maaf darimu,,
mungkinkah kau akan memaafkanku,,
aku sepatutnya menjaga diriku,,
menjaga akhlakku dgn sempurna,,
menutup pintu aibku serapat-rapatnya,,
memelihara diriku,,
dan seluruh kehormatanku hanya utkmu...

wahai nyawaku,,
aku pasti kau mengharapkan seorang wanita yg suci,,
yg hatinya belum diisi oleh mana-mana lelaki,,
yg belum disentuh pleh mana-mana lelaki walaupun hanya hujung jari..
ketahuilah,,
andai dpt aku undurkan waktu,,
pasti akanku pelihara segala milikku hanya utkmu,,

kasih,,
diriku bukan seindah segar yg kau harapkan,,
bukan juga sekilauan permata,,
utkku persembahkan,,
utkku hadiahkan pdmu sebagai lambang sucinya cintaku padamu..

terakhir sekali dariku,,
kepada pemilik tulang rusukku,,
akanku persiapkan diriku utk mendapatkanku,,
aku akan sentiasa menanti dan berdoa agar dipertemukan dgnmu,,
jika bukan disini,,
mungkin disyurga Allah nanti...



p/s : kpd yg tengah hangat bercinta,,this is for you.. :)











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...