umie atiqah razak

Thursday 2 August 2012

last .!

aSsalamualaikum..^^

hari nie last kat sini . sedih . nk tinggal semua anak murid . tapi kena jugak . last bagi tazkirah tadi . last aku sampaikan ilmu . last aku kongsi ilmu dengan mereka . last aku tengok wajah tulus mulus mereka . last aku bersama dengan semua warga sekolah ni . last aku kat bilik guru ni . last aku kat dlm kelas . last aku kat dlm dewan . last aku kat perhimpunan . last aku duk lepak sama dengan cikgu2 . last aku mengajar budak pra sekolah .

mengajar mmg ajar aku erti sabar . mengajar melatih aku bersabar . melayan kerenah mereka , aku rasa cukup puas . mulanya aku rasa bosan , lama2 aku rasa seronok . seperti dah jatuh cinta dengan dunia pendidikan . S A B A R . :))




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...