umie atiqah razak

Monday 30 July 2012

minggu akhir

salam dhuha..^_^

minggu akhir aku .

kat sini .

sedih nak tinggalkan .

tapi terpaksa .

rasa masih belum puas .

bersama mereka .

berkongsi ilmu .

pengalaman .

cerita-cerita yg masih banyak dalam otak .

bila lagi dpt sampai dan kongsi dengan mereka .

aku pun tak tahu .

entah ada ataupun tak de peluang itu .

aku masih nk bersama mereka .

berborak .

makan bersama .

aku masih belum puas bersama dia .

ingin saja aku berkongsi segala perasaan dan cerita bersama dia .

tapi apa daya .

waktu semakin hampir .

tak sedar jeh .

aku da hampir penamat .

selamat tinggal .

warga sekolah kebangsaan sega .

~ sangat sedih . tapi perjuangan aku panjang lg . insyaAllah akan dtg kembali utk curah ilmu dan bakti . terima kasih kepada semua cikgu-cikgu yg banyak memberikan tunjuk ajar serta tugasan . haha . terima kasih kepada kakitangan yang banyak membantu . akan ku ingat sampai bila-bila . insyaAllah panjang umur kita jumpa lagi . maaf atas segala kesilapan , keterlanjuran kata , terlancang mulut , kasar dalam gurauan , terkasar tindak tanduk dan perbuatan , dan semua perkara yang rasa tidak disenangi . saya minta maaf . :))

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...