umie atiqah razak

Thursday 21 June 2012

teacher.. :)

aSsalamualaikum..

kembali bersama beliau.. dulu....

aku selalu dgn dia..tiap2 pagi akan tunggu dia dtg sekolah..tunggu kat luar pagar..kononnya aku tunggu budak2 dtg..padahal aku tunggu dia..

bila dia sampai sekolah jew,,aku org pertama yg salam dia..and tolong bawak beg dia..sampai la ke bilik guru..,tiap2 pagi aku buat bende yg sama..."Assalamualaikum teacher.." kata2 tuh mmg selalu jd sahabat baik aku..

apa2 yg aku buat mesti akan tanya dia dulu...apa yg aku buat mesti nk bersama dgn dia...ke mana aku pergi mesti nk ada dia disisi aku..jd peneman aku...

aku start rapat dgn dia...waktu tuh ada kem kat sekolah...aku tahun 5..kem tuh 3hari 2malam..tiap mlm aku tidur ngan dia...sampai la habis kem tuh weii...sejak dr tuh laa aku selalu dgn dia..

dia baik sgt..lembut,ramah..mmg baik lah.!kalau boleh aku nk ada jew dgn dia...lama aku tak jumpa dia...dan skg aku bersama dia...mengajar di sekolah sama...dan selalu bersama dia kat sekolah...aku tak tahu kenapa aku syg sgt kat dia...tak tahu mcm mane nk bg tahu korang betapa aku syg dia...(blushing) tapi tu la hakikatnya...dari dulu sampai skg and akan sampai bila2...insyaAllah...

to teacher suziah...mie syg teacher sgt2...sesangat2 syg...dari dulu lg...and mie taw teacher pon da taw yg mie syg sgt teacher... hope hubungan silaturahim antara kita tak putus... :)


teacher tak pernah berubah..!
tetap seperti dulu... :)


~ i love u teacher... :)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...