umie atiqah razak

Wednesday 20 June 2012

graduasi.!

aSsalamualaikum..^_^

just nk share dgn kalian..,hari graduasi aku.! :) Alhamdulillah segala puji bg Allah..setelah berpenat lelah..akhirnya aku dan rakan2 seperjuangan yg lain berjaya menamatkan sesi pembelajaran di Kuliah Sultan Abu Bakar,Pekan..dan pd 14.6.2012 kami berkupu-kupu memakai jubah keramat.! hehehehehe...(jubah tu besar,,sebab tu aku ckp berkupu-kupu..hehe) wajah2 yg cukup ceria..tak percayee ?? jom layanzzzz ~ ~ ~


nie best friend aku kat kuliah dulu.!


with aqah.. ^^


wawa...i will miss u beb..huhu
sayang wawa.. ngeee ~ ~ 


itu aku.!saje nk kenalkan..hehe


with along tehah..! ^^


with norma..^^


with mum n dad..wah.!
hehehe


aku tengah membebel tuh..hahaha


kami..^____^


umi atikah razak a.k.a umie atiqah razak..
^______^


~ insyaAllah akan pakai jubah konvo di universiti pulak...,! :) doakan saya ye....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...