umie atiqah razak

Sunday 17 June 2012

gunung berembun.!

aSsalamualaikum..^^ ahlan wasahlan..

tajuk jeh korang da faham kan apa yg aku nk story..,aku boleh agak semua pertanyaan korang tuh..YESS.!aku pegi mendaki gunung berembun di Cameron Highlands..,wallllaaaahh..! hebat boh..! kekeke siyesly mmg syeoookk..adventure habis la..actually gunung yg aku daki tuh just gunung utk reakreasi..bg org yg da selalu mendaki la..hehe..tapi bg haku neh yg FIRST TIME mendaki gunung tuh da mcm hardcore bg aku..mmg curam habis laa.., ambe tok mboh cite bnyok..!nty korang bosan pulok..so jom tengok gambar2 yg ambe dang amik.. ngeeee ~ ~



peserta program mendaki gunung berembun..



jom start mendaki.. :)


 sampai sini pon da rasa letih..huhu



da termengah-mengah..ngee ~ ~


promote baju.! :)


syafiqq..


kak lin..bersemangat tunggu org..hehe


sampai separuh da..tunggu org lain sampai dulu.. :)


dia mmg suka bergambar.. :)


tinggi sesangat..gerun nak daki..hehe


rasa tegang kaki ambe..!
^___^


batang kayu kat depan..letih..! huhu


tinggi tak? huhu


letih da tuh.!


hebat boh..bangga sampai puncak.! :)


tengok ketinggian dia tuh.. hehe


view dari puncak gunung berembun..!:)


indahnya alam ciptaan Allah..


gunung berembun..

~ next trip katanya insyaAllah ke Fraser Hill.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...