umie atiqah razak

Saturday 7 April 2012

fatimah mohd yusof

asSalamualaikum..^^

Dengan nama Allah yg maha pemurah lagi maha mengasihani..

entry kali nie tentang seorg sahabat yg sgt2 laa aku sayang dan sgt2 laa aku rindu..FATIMAH MOHD YUSOF..itu namanya..nama puteri Rasulullah... ^________^  fatimah..seorg yg sgt2 lembut..dan sgt baik..tak pernah aku kena marah dgn dia..dan dia mmg bukan seorg pemarah..

aku sekelas dgn dia waktu sekolah menengah dulu..dan dia sgt bnyk membantu aku..sgt2 memberi aku semangat..yg sentiasa mengajar aku erti kesabaran..yg selalu bg aku sokongan dan dorongan..aku saaaangat sygkan dia..siyes..kalau aku lelaki..aku nk kawin dgn dia.. hahahaha.. -______-



 ini adalah fatimah..
saaaangat chomelkan..
hehehe
^_____^


fatimah mohd yusof
sy syg awk sgt2 kak mah
-_______-



gambar nie baru amik tadi..
waktu nie timah nk balik daa..
huhuhuhu
sedey
-__________-

fatimah..terima kasih sebab sudi jd kawan umie..terima kasih yg tak terhingga sebab kamu selalu ada bila kita perlukan kamu..terima kasih sebab selalu dgr masalah kita..kamu selalu nasihatkan kita..ingatkan kita bila kita lupa..kejutkan kita bila kita lalai dan tidor..sabarkan kita bila kita sedang marah..bila kita sakit selalu prihatin terhadap kita..bila kita lapar selalu teman kita makan..bila kita bengang selalau pujuk kita..sejujurnya..kamu kwn yg sgt2 baik fatimah..dan kita rasa kita tak kan penah dpt kwn yg sebaik kamu..

kita nk rapat dgn kamu sampai bila2..sampai kita tua kita nk rapat dgn kamu..kita taknak hubungan nie terputus mcm tu jew...kamu kwn kita dunia akhirat..dan kita harap kita pon kawan kamu dunia akhirat..terima kasih sahabat atas segala2nya yg telah kamu bagi ,kongsi dan curahkan utk kita..insyaAllah ada kesempatan dan keluangan masa kita akan jumpa lg..kita doakan kamu berjaya dunia dan akhirat..doakan kita jugak keyh..selalu contact kita tau bila ada masa..ukhwah fillah ya sodiqati..^____^        
enti daiman fi albi...^___^ 

nota kaki : 
bnyk perkara nk cerita,,tp tak cukup masa..
insyaAllah kita akan sambung lg nty keyh..
al-maklum laa skg kitakan Y.B..
hehehehe
^________^ syg kamu sgt2 fatimah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...